Skip links

Rozwijasz swoją markę osobistą?

Chcesz zwiększyć zyski ze sprzedaży produktów cyfrowych, które tworzysz?

Zajmiemy się całym zapleczem technicznym i sprzedażowym Twoich produktów.

Dzięki czemu Ty będziesz robić tylko to co lubisz, a ilość zamówień będzie rosnąć.

Dlaczego to jest tak istotne?

Droga od stworzenia produktu do jego zautomatyzowanej sprzedaży to długi proces. Bez tego wszystkiego nie ma jednak co liczyć na wysokie wyniki finansowe. Oto kilka rzeczy, które musisz zrobić już na wstępie.

  • Przygotowanie materiałów do kampanii typu: artykuły, poradniki, wideo, teksty itp.
  • Stworzenie strony lądowania. 
  • Utworzenie reklam, w tym podpięcie pikseli. Zbieranie odbiorców do koszyka. Remarketing.
  • Ustawienie wszystkich działań związanych z marketing automation. 
  • Konfiguracja programów do email marketingu.
  • Działania sprzedażowe i posprzedażowe.

i wiele wiele więcej.

Każdy z tych obszarów to osobna dziedzina. Osobny specjalista. Osobny ogrom wiedzy, którą trzeba poznać aby zrobić każdy etap dobrze.

Powiedzmy chcesz sprzedawać poprzez prowadzenie webinarów.

 Co musisz zrobić? Przyjść i poprowadzić webinar?

Niestety to tylko końcowy i najprzyjemniejszy etap całego procesu, który przed Tobą stoi.

  • W pierwszej kolejności musisz pozyskać ludzi na webinar.
  • Aby to zrobić trzeba stworzyć reklamę zapisu na webinar.
  • Do reklamy trzeba stworzyć tekst i kreacje reklamowe oraz odpowiednia ją skonfigurować.
  • Następnie zainteresowane osoby, musze mieć możliwość, aby się gdzieś zapisać na ten webinar.
  • Potrzebna jest wiec strona lądowania tzw. landing page, który trzeba stworzyć.
  • W jakiś sposób osoby zapisane na webinar muszą otrzymać informacje o wydarzeniu czyli potrzebny jest system do email marketingu, który trzeba odpowiednio skonfigurować.
  • Pojawia się jeszcze pytanie o to gdzie zrobić webinar? Jaki pokój wybrać i jak go skonfigurować.
  • Jeśli chcemy dołożyć do tego jeszcze systemy płatności, kolejkę maili, automatyzację, propozycję typu One Time Offer to robi się z tego praca na cały etat.

A nie mówimy tu nawet o jakiś skomplikowanych systemach związanych z automatyzacją zadań czy o strategiach, które potrafią kilkukrotnie zwiększyć ilość zamówień.

Każda z tych zaledwie kilku przedstawionych rzeczy to osobny obszar, z którego musiałbyś przejść obszerny kurs.

W pierwszej kolejności z tworzenie reklam, aby pozyskać osoby. Tu jest wiele smaczków. Użycie jednego zdjęcia pozwala uzyskać koszt za zapis na webinar na poziomie 4 zł, ale zmiana kilku elementów pozwala zejść już do 0,50 gr za zapis. To są bardzo duże oszczędności.

Zobacz, żeby pozyskać 300 osób na webinar przy cenie 4 zł za zapis należy wydać 1200 zł. Przy zmianie kilku elementów i zejściu do stawki 0,50 gr, aby pozyskać 300 osób na webinar wystarczy już tylko 150 zł.

Stosując odpowiednie działania możemy znacząco podnieść również ilość sprzedanych produktów. Odpowiednie przygotowanie fazy sprzedażowej pozwala podnieść sprzedaż z kilku sztuk na kilkanaście lub kilkadziesiąt, w zależności od ceny.

Nie musisz jednak tego wszystkiego wiedzieć.

O ile masz dostęp do osób, które to wiedzą i które zrobią to za Ciebie

Rozumiemy, że świetnie znasz się na tym co robisz, ale te wszystkie rzeczy techniczne i sprzedażowe to nie do końca Twoja bajka. Dlatego to co trudne, ale konieczne bierzemy na siebie!

Metod sprzedaży produktów cyfrowych jest mnóstwo.

Nie trzeba wcale robić webinarów. Wystarczy stworzyć odpowiednie lejki sprzedażowe i wszystko działa automatycznie.

Dosłownie kilka dni temu rozmawiałem z jednym z naszych blogerów i mówię mu, że nie wiem, czy zauważył, ale ma do wypłacenia kilka tysięcy złotych z tpay (bramka do przyjmowania płatności).

Ten bloger nawet nie pamiętał, że ta automatyzacja została zrobiona kilka tygodni wcześniej i generowała przychody. Wysłał nam tylko materiały, których potrzebowaliśmy i nic więcej nie robił. Wszystko działała cały czas automatycznie.

 

Czy można to wszystko zrobić samemu?

Tak, to jest do zrobienia. Pytanie jednak ile nas to będzie kosztować czasu, nerwów i pieniędzy. No i co jeśli okażę się, że na końcu tej całej drogi nie ma żadnej sprzedaży bo na jakimś etapie popełniliśmy błąd? 

Możesz więc próbować robić to wszystko samodzielnie, kupować kolejne kursy, uczyć się programowania i liczyć, że to wszystko przyniesie efekty.

A możesz również zająć się tym na czym znasz się najlepiej, a swoje działania sprzedażowe i techniczne zlecić ekspertom, którzy wiedzą jak to robić aby przynosiło to maksymalne efekty.

Co dzięki temu zyskujesz?

Nie musisz kupować setki kolejnych kursów o robieniu reklam, landinpage, strategiach reklamowych, automatyzacji itp.

Czy długofalowo naprawdę chodzi o to, żeby być w swojej firmie księgowym, programistą, sprzedawcą i nie mieć czasu dla siebie, a już w ogóle nie mówiąc o rozwoju umiejętności, które dotyczą stricte tego co robisz? 

Nie musisz robić wszystkiego sam i irytować się, że coś nie działa i nie wiadomo co z tym zrobić.

Cały proces sprzedaży może runąć jeśli nie zadziała choćby systemy do wysyłania maili.

 Albo jeśli piksel Facebooka zostanie źle podpięty. Takie coś nie tylko przepala czas i pieniądz, ale zniechęca do dalszych działań.

Nie musisz tracić wielu tygodni na próbach sprzedaży swojego produktu, po czym stwierdzić, że więcej było kosztów niż zysku.

Najważniejsze pytanie brzmi: Jak chcesz żeby wyglądał Twój biznes związany z Twoją marką osobistą?

Możesz miesiącami działać po omacku i nie widzieć efektów albo skorzystać z pomocy ekspertów i zobaczyć efekty w ciągu kilkunastu dni.

Możesz również dzięki temu:

Skupić się na tym co uwielbiasz robić i zacząć zarabiać na tym większe pieniądze niż byłeś w stanie sobie wyobrazić.

Gdy widzisz, że zarabiasz świetne pieniądze dzięki temu co robisz, a dodatkowo nie musisz poświęcać na to dużo czasu to Twoja energia do działania znacząco rośnie.

Dzięki temu możesz z jeszcze większą pasją skupić się na tym co robisz bo widzisz nie tylko dużą wartość, którą wnosisz w życie innych ludzi, ale również pieniądze, które pomagają Ci realizować swój szczęśliwy scenariusz wymarzonego życia.

Rozwijać swoją markę dzięki efektowi kuli śnieżnej.

Wzrost sprzedaży niesie za sobą również docieranie do nowego grona odbiorców. Dajesz się dzięki temu poznać nowym osobom, które potrzebowały kogoś takiego jak Ty.

To przekłada się na wzrost zasięgów, zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki oraz prowadzi do kolejnych zamówień. 

Widzisz już jak w ciągi kilku miesięcy możesz osiągnąć wcześniej nie osiągalny poziom?

Mieć wsparcie ekspertów, do których możesz się w każdej chwili odezwać.

Pomyśl ile razy czułeś się w swoich działaniach zupełnie sam? Coś nie szło, nie wiedziałeś jak coś zrobić, w którym kierunku pójść.

To co chcemy Ci dać to nie tylko wyniki finansowe, ale wsparcie w rozwoju i przyjazne dusze, które będą Cię wspierać zawsze gdy będziesz tego potrzebować. 

Być może myślisz sobie:

Wszystko fajnie tylko pewnie koszty są olbrzymie….

Jeśli tak myślisz to czas na najlepszą informację, którą prawdopodobnie dzisiaj przeczytasz.

Sam wybierasz sposób rozliczeń, który będzie dla Ciebie najlepszy.

Określona z góry stawka lub prowizja od sprzedaży.

To znaczy, że to Ty decydujesz czy chcesz zlecić nam to wszystko za określoną kwotę czy rozliczyć się na podstawie prowizji od sprzedaży.

Preferujemy prowizję od sprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jesteśmy pewni naszej skuteczności i daje nam to możliwość współuczestniczenia w zyskach, które jak możesz się domyślić osiągają odpowiednie poziomy aby opłacało nam się angażować zespół specjalistów. 

Czy to znaczy, że nie musisz angażować żadnych środków? 

Ponieważ chcemy współpracować z osobami, które są zaangażowane i podchodzą poważnie do całego procesu po Twojej stronie będzie budżet reklamowy na start, który samodzielnie określisz. Dlaczego tak?

 Ponieważ jeśli ktoś angażuje własne środki finansowe, choćby minimalne, podchodzi do sprawy znacznie bardziej poważnie i dzięki temu wiemy, że będziemy współpracować jedynie z osobami, które są autentycznie zainteresowane rozwojem swojej marki, a nie osobami, które szukają szybkiego i łatwego sposobu na zarobienie pieniędzy bez wkładania w to pracy własnej. 

Efekt końcowy to kwestia wykonania odpowiedniej pracy po dwóch stronach. Wkładamy w to dużo zaangażowania i czasu, dlatego chcemy mieć pewność, że osoba z którą współpracujemy również podjedzie do tego poważnie.

Metod sprzedaży produktów cyfrowych jest mnóstwo.

Pamiętam nasze początki, gdy mniej więcej w 2014 rok,  robiliśmy dla naszego blogera Adama, kampanię reklamową na polubienia strony. Koszt wynosił mniej więcej 0,03 gr. Osoby, które w tym czasie działały i się reklamowały mogły osiągnąć znaczące efekty, które są z nimi do dziś i to niezwykle małym kosztem.

Dzisiaj takie wyniki są już nie do osiągnięcia. Osoby, które wtedy wyczuły odpowiedni moment i działały, dziś są w sytuacji, której 99% twórców internetowych może im pozazdrościć.

Oczywiście w tym czasie były również osoby, które czuły, że to dobry moment, ale z jakiegoś powodu nie podjęły działań.

Piszę Ci o tym, ponieważ teraz jest podobna sytuacja. Osoby, które wykorzystają hossę na rynku produktów cyfrowych zgarną świetne pieniądze i zyskają fundament pod dalsze inwestycje w rozwój swojej marki. Inne będą zwlekać, aż kolejna okazja przejdzie im obok nosa. Pytanie do której grupy ty będziesz należeć?

Masz teraz do wyboru 3 drogi:

Dalej robić wszystko samodzielnie,

męczyć się tygodniami w tworzenie kampanii po omacku i kupować kolejne kursy typu "Zobacz, jak zarobiłem 250 tys. w 14 dni. Ty też możesz!"

Odłożyć temat na później i robić przez kolejne miesiące to co wcześniej

aż po pół roku zobaczysz, że Twój konkurent kupił nowego mercedesa i buduje dom, a Ty nie ruszyłeś z miejsca. Pytanie czy wtedy ta okazja będzie jeszcze dla Ciebie dostępna?

Wybrać drogę współpracy z ekspertami, która da Ci efekty

Wydelegować to co trudne, ale przynoszące efekty i skorzystać z wiedzy i pomocy specjalistów od marketingu w internecie, nie ryzykując przy tym ani złotówki.

Wypełnij formularz online i dowiedz się co możemy dla Ciebie zrobić.

Poniżej znajdziesz formularz z 7 krótkimi pytaniami. Wypełnij go, a my przeanalizujemy Twoje odpowiedzi. Jeśli uznamy, że możemy zaproponować Ci współpracę, umówimy się na niezobowiązującą rozmowę podczas, które dowiesz się co możemy dla Ciebie zrobić.

To nic nie kosztuje i do niczego Cię nie obliguje, a być może patrząc na ten moment za rok pomyślisz sobie, jeny to była najlepsza decyzja w moim życiu!

Uwaga! Cały czas rozwijamy nasz zespół, ale wciąż mamy ograniczoną ilość osób, z którymi możemy nawiązać współpracę w
danym miesiącu. Dlatego nie zwlekaj z uzupełnieniem formularza.